Сучасний випускник.

Сьогодні ринок праці, ставить випускника професійно-технічного навчального закладу в умови жорсткої конкуренції. Сучасне суспільство, знаходячись на етапі інтенсивного інформаційного розвитку, висуває високі вимоги до рівня професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, здатних до ефективного виконання соціальної й професійної ролей. Визначальними характеристиками сучасного кваліфікованого робітника стають самостійність, нестандартність мислення й дій, ефективність вирішення професійних і життєвих завдань різного рівня, здатність бути суб’єктом професійного розвитку.
Саме ці питанням обговорювалися на семінарі, який відбувся  30 жовтня 2017року в ДНЗ «Запорізький БЦ ПТО» .

Тема семінару «Сучасний випускник. Педагогічні технології, методи, прийоми розвитку особистості» важлива і актуальна на даний момент.
Були заслухані та обговорені доповіді: «Сучасний випускник» (доповідач –голова методичної комісії, викладач фізичної культури Попель О.А.); «Патріотичне виховання, як складова частина формування особистості» (доповідач – викладач загальноосвітніх предметів Грибенюк Г.О.); «Інноваційні технології розвитку особистості учнів на уроках» (доповідач – викладач загальноосвітніх та загальнопрофесійних предметів Ренгевич О.В.); «Використання інноваційно-комунікативних технологій в процесі навчання» (доповідач – голова методичної комісії, викладач професійно-теоретичних предметів будівельної галузі Целих В.П.); «Технології формування особистості» (доповідач – викладач професійно-теоретичних предметів електротехнічної галузі Бас А.І).
Доповідачі поділились з колегами досвідом впровадження новітніх технологій в освітній процес, формами виховання серед учнів патріотизму.
Учасники семінару погодились, що такі заходи з методичної роботи необхідні для оптимізації навчально – виховного процесу.


                                                                                                    01 листопада 2017
Євдощенко Н.П., методист
ДНЗ «Запорізький БЦ ПТО»


Немає коментарів:

Дописати коментар