Бінарний урок «Хліб всьому голова» - «Вread is the head for everything».

 «Як пахне хліб? Ви знаєте, як пахне хліб?
Диханням косарів, вогнем гарячих діб,
Трудом і творчістю, людським гарячим потом,
Він пахне солодко, як пахнуть меду соти»

12грудня 2017року в Державному навчальному закладі «Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти» Сміренко Людмила Анатоліївна, викладач спецтехнології, Аратова Віра Петрівна, викладач англійської мови, провели бінарний урок «Хліб всьому голова» - «Вread is the head for everything» з перевірки знань по темі: «Технологія приготування тіста для виробництва хлібобулочних та борошняно-кондитерських виробів, оброблення дріжджового тіста» з використанням ігрових елементів, рішенням проблемних ситуацій, та роботою у командах з використанням професійної лексики на українській та англійській мовах.
В основу уроку був покладений візит президента «Bread International Company» для відбору команди-переможця на проходження практики в пекарнях Лондона.
Мета уроку:
·        Закріпити та систематизувати теоретичні знання з приготування дріжджового тіста та його оброблення; володіння іноземною (англійською) мовою.
·        Розвиваюча: - Зумовлювати розвиток самостійного мислення, вміння аналізувати, виділяти головне при роботі із довідковою літературою при вирішенні проблем у конкретних виробничих ситуаціях, розвивати та збагачувати словниковий запас учнів шляхом пояснення нових понять в термінів, як на рідній мові так і на англійській;
·        Виховна – виховання культури праці, умінь та навичок психологічної саморегуляції у виробничому колективі, толерантного взаємовідношення з товаришами в групі, формування рис взаємодопомоги, взаєморозуміння, навичок командної роботи.
Урок, за участю 4-х команд, складався з 8-и етапів, а саме:
І етап – Перевірка домашнього завдання – підготувати прислів’я та приказки про хліб.на українській та англійській мовах.
ІІ етап –  Проведення графічного диктанту з технології приготування дріжджового тіста.
ІІІ етап – Лексична робота, назви продуктів і процесів на українській та англійській мові.
ІV етап – Перевірка схеми приготування тіста опарного і безопарного біля стенда «Перевір себе» («Check up yourselves»).
V етап – Рішення проблемних ситуацій ( Учні повинні визначити причину браку і як треба було зробити, щоб уникнути його).
VI етап  – Демонстрація відеоролика з приготування виробів з дріжджового тіста. ( після чого учні повинні назвати процеси та назви засобів хлібопекарного виробництва на українській та англійській мові).
VII етап –  Робота з картками.( Командам видаються картки з рецептурою виробів, треба розрахувати кількість сировини за 1 хвилину та перекласти назви інгредієнтів на англійську мову).
VIII етап – знайти інформацію у телефоні та визначити:
1.      що означають слова: «булка», «деко», «качалка», «ватрушка» :
2.     What do the words «bun», «butter and bread», «cookies», «machine for kneading», «cutting dough», «dough holding», «weave braids from the dough», «bakery products» mean?
За вірні та своєчасні відповіді асистенти – менеджери видавали професійні фішки та вели підсумки гри.
За підсумками команда переможець була відзначена дипломом «Baker Master-Chief» та отримала запрошення до «Bread International Company» для проходження практики в пекарнях Лондона. Всі учасники отримали заохочувальні призи.
Висновки: Ми вважаємо доцільність проведення таких уроків. Учні відчувають себе повноцінними учасниками навчально-виховного процесу, розвивають в собі якості професіоналів, відчувають мотивацію до оволодіння як професією, так і іноземною мовою.









Аратова В.П.,
викладач іноземної мови

ДНЗ «Запорізький БЦ ПТО»

Немає коментарів:

Дописати коментар