Відкритий урок





Скажи мені — я забуду,
 покажи мені — я запам'ятаю, 
залучи мене — я навчусь.

У забезпеченні якісних результатів професійної підготовки кваліфікованих робітників особлива роль належить майстру виробничого навчання, його професійно-педагогічній компетентності, зокрема методичній компетентності, яка поєднує професійні уміння робітника високої кваліфікації у певній галузі, технологічні знання з відповідного виробництва і майстерність педагогічної діяльності. 
27 березня 2018року майстер виробничого навчання ДНЗ «Запорізький БЦ ПТО» провела відкритий урок в навчальній групі №4 на тему: «Зварювання пластин в стик в нижньому положенні шва». Вміло поєднанні форми і методи навчання зробили урок цікавим, викликавши інтерес у учнів. Їм була надана можливість продемонструвати свої навчальні досягнення в усних відповідях, а також при повторенні прийомів зварювання. Хлопці зрозуміли, що від професіоналізму зварника залежить міцність, довговічність і безпека експлуатації найскладніших конструкцій, механізмів, будівель і споруд.


 Євдощенко Н.П.,
методист ДНЗ "Запорізький БЦ ПТО"

Немає коментарів:

Дописати коментар